Nya tag

Ja som sagt jag har gått vidare, tänker inte fåna mig och vara lika omogen som ni. Nya tag och gå vidare och leva mitt liv. :D Idag hade vi snurren och jag har film nu i fyra veckor, och nästa vecka ska vi spela in en film som fkrev manus till idag. Allas värka bli sjukt bra. :) Våran med hallå jag är med kan det bli bättre? XD


Varför stanna där man är? Varför inte våga? Tetsta något varje dag, va inte feg gö det, gö det bara. Vad kan hända? Om man inte testar får man aldrig veta? Jag gör dumma saker hela tiden, jag vågar. Va galen. Du måste få veta vad som skulle hände. Om man inte är galen så får man aldig något och man får aldrig veta livets svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0