Blir så arg och besviken (ni vet vilka ni är)

För ett tag sedan sa jag eller jag och jag vi upp kontakten med varandra. Jag ringde och prata med en person som ni hade kontakt med, jag bytte nummer ja jag gjorde de mesta. Den personen jag pratade med sa att en av er (du vet vem du är) skulle skicka ett mail till mig om förlåtelse och erkännande, men jag har inte fått de. Jag kommer inte kunna mår bra förän du har skickat de. Jag vill att du ska förstå vad du eller vad ni gjorde. Jag vill ha ett förlåt. Jag hade lobat att inte blogga om er. Jag vill inte de men jag vill att ni speciellt du ska be om förlåtelse. Jag kan inte få kontakt med er. jag känner mig dom som skriver om detta. Men hur ska ni veta vad jag väntar på om jag inte kan få kontakt med er. Då är detta den enda lösningen jag får nu. Jag är inte arg när jag skriver detta. Jag är bara lite ledsen över min bevikelse.


Jag nämner som ni ser inga namn så detta kan handla om vad som hällst för alla andra utom för er. Ni vet vilka ni är och jag vet att ni läser min blogg. Så snälla säg förlåt. Jag vill inte ha det som en kommentar utan som ett riktigt mail. Via facebook eller hotmail. Ni vet vad jag heter eller skicka de till min bloggmail [email protected]

Så fort jag fått de mail jag väntar på tar jag bort detta inlägg!



Ni andra bloggläsare har väll inte glömt att ni kan ställa en massa frågor där till mig. Om ni vill ha svar direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0