Bra blogg

Nu ska jag skriva om hur jag tycker en bra blogg ska vara.

Mycket bilder

Om man bara skriver långa inlägg och aldrig har några bilder är det ingen som läser din blogg. Oftast kollar man bara på bilderna. Ska man skriva ett långt inlägg lägg in en bilde emellanåt. Lockande bilder!!!! Då läser man. ;)

Överdriv

Jag överdriver typ aldrig i min blogg. (Min vardag är överdriven) Jag skriver inte så mycket om vad jag gör längre. Men överdriv för att locka läsare, då ska alltid framstå som glamorös i din blogg.

Reta dina läsare

Kommer ni ihåg "grannfejden" som va för ett tag sedan? Det handlade om att jags skrev skit om Kissie. Jag fick kommentarer flera gånger om att jag skulle sluta men det gjorde jag inte förrän efter "frannfejden". Retar du dina läsare så får du fler. XD

Bra uppdatering

Blogga oftare än mig. Inte bara ett inlägg per dag utan typ fem minst.

Videoblogga


Det är alltid kul att se och det är alltid lika jobbigt att göra, men när du gör bort dig i en videoblogg så är det roligare att se. Om en videoblogg är perfekt så är det inte roligt att se. Gör inte om de 100 gånger utan kanske en eller två gånger. Skit i alla misstag det är de som är roligt att se. Prata som du gör i din vardag.

Sen när du gör en videoblogg så ha med någon kompis som gäst. Be dom berätta om dig. :P


Varriera texttyp

Använd inte bara den "vanliga" utan ha fet text ibland och kursiv ibland. :)


Ja så tycker jag en bra blogg ska vara. :) Vad tycker ni?

Bara för att reta Becca och Jossan ;)


Kommentarer
Postat av: CC

AHHHHHH KISSSSSSSSIE!

SLUTA VARA BEROENDE!

2010-11-03 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0