Stay cool

Kollade på en till film til igår men orkade inte skriva om den. Den filmen heter Stay Cool. De stod att den skulle vara bra. Men det beror ju på vad man gillar för filmer.

Stay Cool hadlar om ja en framgångsrik författare som ska tillbaka till sin gamla skola för ett tal. Talet är svårt att skriva och blir aldrig godkänt. Han går på skolbalen med en av eleverna och blir tagen av polisen två gånger. Men polisen visar sig vara en klasskamrat.

Han söker också upp den snyggaste tjejen. Vad som hände mellan dom fick man aldrig riktigt veta.

Filmen var inte så bra, en liten besvikelse. Jag orkade inte kolla så noga eftersom en av skådespelarna gilla jag inte han är så dryg och förstör hela filmen. Men ändå så rekomenderar jag att ni ser filmen.

Han längst ner till höger är skådisen jag inte gillar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0