Plugglördag

Jag hatar att plugga men om man inte gör det så kommer man inte vart i livet så det är bara att ta tag i sakerna. Det är alltid en härlig känsla efteråt. Sen så är jag klar med i stort sätt allt tom det som ska in om två veckor. Fatta va stolt jag är. :) Nu ska jag skriva klart en sak sen blir det lite matte och lite engelska. Fast jag har ingen engelska läxa men jag känner att jag behöver plugga lite iaf eftersom jag hatar min engelska lärare så har jag inte lyssnat och skritit i att göra uppgifterna på lektionerna. Hon tar adrig in dom iaf men jag gör dom hemma. :P



Jag ska boka tid hos minoptiker och skaffa nya glasögon.

Kanske blir sånna XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0