Neeeeej!

Jag hatar mig själv. Det är bara jobbigt att vara mig. Om man skulle önska någon man vill vara så ska man aldrig välja mig. Själv skulle jag vilja vara någon man inte har allergier eller är rädd för något. Jag kan inte äta julbord så mina föräldrar ska åka och äta ett i år med min syster själv får man stanna hemma deras ursäkt är att jag inte kan äta något och att det blir dyra köttullar. Det är egentligen inte de mitt inlägg skulle handla om. Elle jo till viss del men jag hatar mina allergier det har blivit jobbigare på sista tiden och nu ser jag alla mina utslag efter resan jag är röd överallt efter fisken, jag har kliat sönder mig själv, fått nån knöl i örat, fått sår och gjort illa mig (såklart). Det finns ingen resa jag har varit på och kommit hem hel och frisk. Jag blir alltid sjuk. Inatt har jag knappt kunnat sovit för jag har haft så ont i magen, träningvärk jag sprang mitt på havet. haha nej men ni vet på Birka paradise så finns det ett spår där man kan spring och känna den friska havsviden. Härligt. :) I love it!!!!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0