Uppsala

Mötet igår gick bra, jag fick bita i det sura äpplet för jag var så trött. Men nu sitter jag på ett utecafé i Uppsala och väntar på min persoliga caufför. Haha det visste ní inte. :P Vem kan de vara? Ska luncha med pappa om ca en timme sen bär det av till sthlm. Måste bara till hötorget då, finns en affär där som jag älskar. jag har handlat lite här i uppsala med. Jag besökte Realgymnasiet här som ligger mitt i stan. :P Fin utsikt och alldedes nyrenoverat. Jag ska gå staylist och när jag kommer hem så ska jag ändra min ansökan. Hmm.....vad kan de vara? Såg även en söt kille och när jag sa att han likna Alexander Ryback så skratta alla, han liknar inte honom men påminner om honom om ni fattar. :P Dom ville värkligen att jag skulle söka den linjen. :P 5 stycken i en klass. HAHAHAHA! Passar mig bra. Men nu ska jag gå igen. :P Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0