Mina åsikter

Okej nu kommer min blogg att likna Paulinas nu ska jag komma med mina åsikter men inte lika starka som hennes. Komuner behöver pengar, pengar och ännu mer pengar, men ni slöras ju pengar på tex att låta gatulysterna stå på under dagarna då det är just. Varför ska man då ha gatulysen om man använder dom när dom inte behövs. Att satsa 4 miljoner på ett  kungligt bröllop där inte ens bröllopet ska vara. Jag tycker synd om 9or som ska gå ut nu. Vi fick iaf åka till Gröna Lund en dag, ha sikta mot stjänorna och ha en middag. Jag har hört att vissa nior inte får göra något alls, bara en vanlig skolavslutning sen så blir de en massa privata fyllefester. Jag var nykter hela min skolavslutning. Dom som blev mobbade hela grundskolan fick sitta hemma och gråta. Nej, men jag vet några som fick göra det.

Varför satsar politiker och komuner inte på skolan, det är vi som är framtiden. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0