Jag har inga riktiga vänner

Nu ska jag göra ett deprimerande inlägg. Jag kan inte påstå att jag har riktiga vänner. Jag är trött på att sitta hemma och ha tråkigt. Jag skapade bloggen för att ha något att göra. men vad ska jag skriva? Jag har inget liv känns det som. Ingen vill umgås med mig, jag är en snäll och omtänksam person. Jag bjuder mina "vänner" på saker hela tiden men ändå vill dom inte vara min vän. Det är som att jag köper dom. När jag frågar någon om dom vill hitta på något som svara dom hela tiden "det skulle vara kul men kan tyvärr inte" så lyder alltid svaren. Vadå är man alltid upptagen? Det är aldrig någon som fråga mig om vi ska umgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0