Hemma

Jag vet att mina rubriker är lite tråkiga med dom ska inte vara långa och det är svårt att komma på olika hela tiden. Ska bättra mig och öva på det. :) Jag fick en fråga om en sak jag inte har berättat.

Du går i skolan men inte ofta. Vad går i i för skola?

Frågan var lite konstigt formulerad men jag förstår den. Ja jag går bara i skolan måndag och tisdag. Jag har hoppat av skolan men inte helt skulle man kunna säga. Min grundskoletid var tuff, jag skolka mycket för jag mådde dåligt och plugga typ inte, men jag har över 200p just nu. Jag skulle inte klara gymnasiet och jag jobbar inte så fort i alla ämnen. Jag vet inte om jag ska gå gymnasiet eller om jag ska gå folkhögskola för att få gymnasiekometens. Det är mitt val som jag ska göra imorgon. Jag pluggar språk just nu bara, det är därför jag bara går i skolan två dagar. Var det ett bra svar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0