Gör de bättre

Skulle försöka kolla på Bella&Tyra show men de går typ inte. Det är tydligen väldigt många tittare så de hackar som in i tusan. Får kolla på de där dom lägger upp de. Det lilla jag såg av Kissie. Gud vad hon är snobbig och pratar groc stockholmska, såååå fult. Man märker tydligt att hon inte gillar Bella, och att hon är nervös så hon måste spela cool. Haha. Hon vill värkligen vara bättre än Bella och visa henne att hon är number one know. Men Alexandra Kisse Nilsson hon vet det redan, så försök vara lite jordnära nu.


Ni ser skillnaden. Hon var mycket sötare och finare förr. Visst man blir äldre men personligheter han också ändrats.

Har har ni en orenalbild på hur hon har förstöt sig med alla operationer


Man kan inte lägga sig i andras liv och på anras utseende. Utsidan är inte allt. Jag skriver detta bara för att göra bloggen lite rolig från min trisa vardag. Jag är en jordnära person och vet att jag gör fel när jagb skriver detta. Men det bara för att göra bliggen rolig och alla älskar skvaller. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0