Öööö?

Sandra
asså så jävla omagen man får vara. du är fan stöyrd. du jag vte att du innte ville bli vän med mmig igen sluta lådsats att du ville de.du spelar roll om man är fjortis eller inte. de är du som äär de så dar för fan. sluta dryga sluta med de fand e du håller på med och skafa ett liv inan du seger nå jag undrar vem som är fjortis här. jag är fan mera mågen en dig så dra för fan

Här har ni en tydling om ni inte fattar vad det står.

Sandra
Altså så jävla omogen man får vara. Du är fan störd. Du, jag vet att du inte vill bli vän med mig igen så sluta låtsat att du ville det. Spelar roll om man är fjortis eller inte. Det är du som är det, så dra för fan. Sluta dryga dig, sluta med det du fan håller på med och skaffa ett liv innan du säger något. Jag undrar vem som är fjortis här? Jag är fan mera mogen än dig, så dra för fan



Svar: Jag skrev klart och tydligt SLUTA LÄSA MIN BLOGG och så skrev jag som rubrik NU SKA JAG VARA OMOGEN. Så jag skrev det för att vara det och för jag är så arg på att du inte kan låta mig vara ifred. Jag vet att mina vänner inte gillar att jag barnslar mig så här, men fatta vad kul det är. :D
Om jag inte vill bli din vän igen varför ska jag då fejka att jag vill det. :O
 Jag beter mig inte som en jävla blond fjortis. Haha vilket skämt.
"Det är du som är det, så dra för fan." Öööh? Är du en manlig emo nu?
 Host, host du mogen? Haha dina humörsvändningar och din dåliga andedräckt, jag vill inte säga det men snälla använd munspary.
  Jag sitter just nu och asgarvar och vet inte vad jag ska skriva. Men lilla Sandra du får inte vara ute på kvällarna, du kan inte hantera pengar och du får inte bara åka in till stan sådär utan måste planera allt i förväg. Är man mogen då?

Jag vill absolut inte ha tillbaka dig som vän och det tycker inte mina riktiga vänner häller.


Kommentarer
Postat av: Manda

Alltså måste du lägga ut om ditt bråk med den här Sandra det gör din blogg mycket sämre alltså. Och det verkar som att ni båda är fjortisar om ni typ sitter och bråkar genom bloggar och internet (gör det hellre typ IRL)jag tror faktiskt inte dina bloggläsare är speciellt intreserade av ditt bråk med henne. För liksom om det fortsätter komma massor med flera såna omogna inlägg kommer ialla fall ja sluta läsa din annars så jättebra blogg.

Men de e typ vad jag tycker för alltså det känns liksom som 13 åriga fjortisar som sitter och skriver bråk på bloggar så ett råd lös era problem nån annanstans för din blogg blir tristare med de där inläggen. Så ha de bra ochja hoppas det kommer såna här onödiga inlägg igen för din blogg är så bra och dina djur e verkligen fina likadant med dina kläder /// Manda en av Mebeckies fans ;)

2010-03-17 @ 17:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0