Jag blir en kändis

Haha satt med Rosa, Anija och Emelie på bussen och jag har blivit en kändis för dom, haha jag fyller på på söndag men som ni såg i kalendern så ska jag fira på lördag. Emelie ska fixa in sminkning, Anija ska fixa mina naglar ja och Rosa bara finns där. Gud vad jag längtar till lördag men jag har min sista skoldag nu för veckan så på torsdag ska jag börja fixa det sista som inte dom fixar. Emilie har fixat lite musik och jag ska fixa lite mer. Sen funderar jag på att köpa nya skor har ett par som kan passa men dom är lite kalla men om man har tjocka strumpor så funkar det. Har även ett par till som kan passa. Jaja ni får se på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0