Haha fortasatt krig!!

Gud vad jag snuter av att "kriga" Sitter juet nu med min lilla vovva i knä och läser alla kommentarer som mina söta läsare skiver. Naaw vad sött att ni bryr er så mycket om mig. Ni försöker försvara mig. Haha, ska godkänna kommenrarerna nu, iaf vissa. Jag brukar inte godkänna dom eller brukar glömma det men lovar att jag ska bli bättre på att komma ihåg det.

Några sista ord till Sandra. Jag vill och är ingen jävla fjortis. Jag är en vän men inte din vän. Du kan väll skcika tillbaka alla saker du fått av mig, eller behåll dom jag är inte självisk och jag har pengar att köpa nya saker för.


Ärligt, alla bloggläsare kan väll skicka in kommentarer om hur barnsligt det här bråket är, ni kan väll säga till Sandra att hon ska sluta läsa min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0