sömnbrist

Jag har bara sovit 2 timmar inatt. Jag har haft sådan ångest för allt och det känns som om inget jag gör bli bra bara misslyckat. Igår så funkade inte min iPod men imorse så startade äntligen igen. Pustar ut. Idag så ska jag plocka upp på mitt rum samla alla viktiga papper som jag ska ha med mig.

jag cyclade nyss ner till byn och köpte frallor och snacka om att det var mycket folk, lastbilar, media ja allt. Dom bygger upp en scen och bänkar. Tom mataffärerna sattsar det här blir större än marknaden och då har vi ändå en av Sveriges största sommarmarknad. Ja, dom tar pengarna som vi ungdommar kunde få kommunjobb för och satsar på den här skiten. Är riktigt förbannad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0