Sjuk

Jag lyckades bli sjuk på sommarlovets första dag. :( Låg typ i sägen hela dagen igår och orkade värkligen inte blogga. Men ska slänga in ett litet inlägg nu iaf. Igår gjorde jag typ inger låg i sängen jo jag gjorde en cheescake den blev jättegod och så hade vi jordgubbar till. Idag är jag ensam hemma och det betyder att jag måste ut med hunden. Till skollnad från igår då det var spöregn hela dagen så är det sol och 20 grader varmt idag. :) Ett litet pluss.

Här är lite bilder




Små varelser ute i den STORA världen.

Fick reda på en sak i tisdags som jag blev jätte glad över. :D
Så firade med en mumsig melon.

Och firade sommarlovets första sjuka dag med en cheescake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0