Hay baberiba

Haha jag Erika och Vistor sitter och kollar på en av hay baberiba filmerna det börjar bli lite långtråkigt. men men. När vi skulle handla och vänta på bussen hem så glömde vi hälften så jag fick springa in två gånger till. Han som satt i kassan skartta och jag sa att han inte skulle bli förvånad om jag kom in en gång till men det gjorde jag inte fast jag hade glömt en sak till. XD Jag orkar inte lägga in foton just nu men vi har haft ett vattenkrig med vattenbalonger och badat. Ja resten av dagen har vi glot på film. En av filmerna var Barbies dagbok och gissa vad, jag somna efter 10 min. Haha jag tar för givet att Victor och Erika kollar intensift på filmen för Victor har ett barbie påslakan. :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0