Grönan imorron

Ja imorgon ska jag till Gröna Lund med Victor/Victoria och Erika, min syster kommer också dit ska faktiskt bli kul att träffa henne igen. Ni vet vi ses ju inte så ofta. Men men hon ska ju bo i storstan och ja Erika jag bor väll på landet då har frågat några och dom säger att detta är landet. Men jag ska ju flytta till en större stad om tre veckor. Så skönt men det känns som om jag valt fel linje. Hmm, jag vill gå omvårdnad nu. :/ Men för tillfället så vill jag bli Syv när jag bli vuxen och då är det bra att få sam. Haha låter lite fel men ni ser jag vet inte mycket och huvudsaken är att jag går gymnasiet sen får jag se vilka tillvalsämnen jag ska göra. :) Ja undra hur min framtid blir. Läskigt att tänka på det.

Just ja, imorgon flyttar dom två sista kattungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0