Svar på tal

Nu ska jag svara på några frågor



Hur gammal är du?
Jag är 16 år

Varför skriver du inte så mycket om din familj nå mer?
Jag gör inte det eftersom det är mitt privatliv

Går du i skolan?
Ja

Vad tycker du om Kissie?
Jag gillar inte Kissie men jag läser hennes blogg. Hon skriver att Kissie är som en skådespelaroll och jag tror på de. Jag tror Alexandra är en snäll uppblåst fjortis. XD

Varför gillar du inte in syster?
En familjefråga. Jag hatar absolut inte henne som jag kanske har nämt men jag menar det inte. Vi har inte fått samma uppväxt och det är en står ålderskillnad mellan oss. Vi är så himla olika.

Tänker du sluta blogga?
Ska jag vara ärlig så har jag funderat på det. Men så som de är nu ska jag inte de. :D

Vart bor du?
I den kungliga hålan Ockelbo

Hur länge har du bloggat?
I 2 år, har bara bloggat sen Augusti här tror jag. Sen har jag haft tre andra bloggar. ;)

Varför vill du flytta hemmifrån?
För jag inte kommer så bra överens med min familj.

Har du några djur?
Ja, tre katter och en hund. Två av katterna är mina ;)



Många av frågorna hade samma mening och de var många frågor om min familj. Men fortsätt skicka frågor som förr. Kanske inte svarar på alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0