Sjuk

Jag sitter hemma och mår värkligen illa. Så fort jag sätter mig upp så ,år jag skit illa. Ligger bara i min säng och föröker sova men jag har sovit 13 timmar. Stackars mig :(


En klasisk sjukbild

Fick en komentar från en anonym.

Varför svarar du inte på kommentarerna?

Svar: Jag får ganska många mail och komerntarer varje dag. Jag måte godkänna kommentarerna för att jag får ganska många elaka kommentater, fattar inte varflr kolk läser min blogg om jag är mobbad och min blogg suger. Om ni tycker så, läg inte min blogg då. Vissa frågor behöver jag inte svara på eftersom svaren finns i inläggen.

Jag kan göra så här. Jag öppnar en liten frågestund där jag svara på ALLA frågor oavsätt vad dom handlar om. Frågestunden slutar klockan 19.00 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0