Men ge er

En i mina gamla klass från cp Persdlunda skreiver till mig på bdb. Nej jag är inte så aktiv där pga olika anledningar. Jag nämner inga namn. Men den personer säger att några vänner till "den" säger att jag skreiver skit på bloggen om honom eller henne. Men varför skulle jag göra det. Jag skreiver inte om nångon från mina gamla cp skolor här. Om ni sett de så skicka bevis till [email protected] får jag är säker på att jag inyte gjort det. Jag kanske skrivit att jag inte kommer sakna klassen och skolan men inget mer för det gör jag inte. Jag hata den klassen jag gick i. Jag bytte jue för jag mådde så dåligt och ville begå självmord. Men vill inte prata om det. Sen bytte jag tillbaka varför vet jag inte men jag trodde jag hade mord att stå emot men det hade jag tyvärr inte.

Läskigt med många läsare och inte veta vilka de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0