Lugn kväll igår

Gus vilken härlig kväll jag hade igår. När jag kom hem från en hel dag på stan så hade mamma och pappa gjort fläskfilé och potatisgratäng. Jammi :) Efter en god middag så gjorde jag i ordning ett bubbelbad med en anisksmas värkligen avslappnande. Var ju stel som en isbit. När jag badat färdigt så var de en bra film på tv så kröp ner i en varm säng. Kunde inte bli en bättre kväll själv.

Men de fanns en dålig sak i det hela. Mamma och Pappa har kollat på en LÄGENHET i ****** NEEEEEEJ! Jag vill inte bo i en lägenhet

1. Man får inte spela hög musik (japp jag har börjat med det nu har ju nästan aldrig spelat musik förr)
2. Finns en massa regler
3. Tvättstugan ligger i en källare
4. Man får inte sätta upp en massa hyllor på väggarna
5. Man får inte rusta när man vill (vägrar ha vita tapeter, vill ha två bruna väggar och två beigea)

Ser ni det finns en massa nackdelar med att bo i lägenhet, har aldrig gjort de eller jo när jag typ var 0-1 år.

Beckie inte gilla :(


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vart ska ni flytta? XOXOXO

2010-01-13 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0