Kort vecka

God morron. Vissa av er läser nog inte min blogg på morronen, det skulle inte jag heller göra jag är inte så snabb på morronen men nu är jag pigg för har varit vaken ett tag. Ska snart åka till tåget jag får alltid skjuss till tåget iaf tills man kan cykla, snäll pappa man har. :)

Den här veckan blir kort för jag får helg på onsdag, ja jag har praktik då men de är den sista. Haha so nice. På torsdag ska jag ut till låg-mellanstadie skolorna här hemma och prata lite. på fredag ska jag till Uppsala och lämna in min mobil. Saknar den redan. Jag och Sandra tänkte träffas men vi hinner inte, men hon kommer jue hit nästa helg. Gud vad vi ska ha kul. Saknar dig gumman.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar dig me gumman. japp vi ommer att ha kul:)<3

2010-02-01 @ 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0