Hemma efter några timmar på den gamla skolan

Ja, som ni märkte hade jag datorn med mig till min gamla skola. Inte högstadiet för då hade jag inte gått med på detta. Glömde att skriva de i tidigare inlägg. Men de var roligt att komma tillbaka till den skola man gick från 2:an till 6:an. Jag gick på en liten skola soim heter Rabo och jag älskade den och den klass jag hade då. Ser i stort sätt lika dant ut fast kalsserna har ändrs och är betydligt mindre. Sen har låt-mellanstadiet bytt sida. Haha så kul att se de.

Jag fick en fråga
Vad använder du för créamer på morronen för ditt ansikte ändar form på osminkadebilden och den sminkade.

Jag använder en massa créamer på morronen. Body lotion, fotcréam, handcrém och en värdigt bra ansikscréam.


Har även brun utan sol ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0