God morron

Internet här hemma funkar inte så bra ska ringa pårt internetbolag idag och fråga vad som är fel. Grannen har samma fel och vi har "samma" inernet. Ja eller vad det heter. Sitter på mitt mobila nu och se är inte så snabbt, jag är helt värdelös å¨datorer min barndomsvän är en riktigt datanörd likson min mattelärare dom har nu fattat hur man pratar med mig om datorer ja man snackar bebyspråk.
Ska ge ett exempel men måste prata med nån av dom dom måste säga något som jag inte fattar först sen förklarar. Ja ni fattar.

Imorron kommer Sandra och vi ska gå på melodifestivalen på lördag. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha becka längtar tills lördag å i morgon:D<3

2010-02-11 @ 14:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0