Wannabe

Haha nu är jag en wannabe jo jag har gjort sånna listor förr ska leta reda på en så fort jag skribit klart detta inlägg. Jag har inte gjort på de sättet som jag gjort nu. Jag blev insperarad av dig och orka inte göra en p photoshop, gimp eller det klassiska paint.


Jaja iaf. Imorron blir det att ta en massa bilder till min nya header. ;) det ni. Vem kommer att ta bilderna. Jag? haha nej då jag har en person som ska ta dom så det blir inte spegeln. Den bilden som jag har nu är inte häller i en spegel för jag är på ett köpcentrum i Sharam el sheik i Egypten. Det är jättefint men inte dyrt. Det finns inget som är dyrt där för oss i Euopeer. :P Varför tror ni jag håller i en kamera????

Jag vet inte om bilderna till den headern kommer att hamna här eftersom jag jobbar med en ny blogg. Blogg.se känns så gammalt och det flesta som har de nu är bara fjortisar. Okej inte Becca då. Vart kommer jag att blogga ifrån nu? Ja det får ni veta när den är klart. :P Jag skulle vilja blogga från finest men jag är inte 18. Jobbigt, det finns iof finestlight men orka dom. Ja det får ni se om nån vecka eller så. Om ni inte lyckas hitta den. Det finns redan några inlägg. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0