Vilka regler

Blev ingen bio blev kvar hos mina syskon istället dvs Becka och Rosa. Vi kolla på film och dom kittla mig. :'( Elakt mot mellansystern. Sen så ropa alla Becka hela tiden jobbigt när man är två och stavas lika det är bra att jag oc  Becca som jag ska gå i samma klass som stavas olika. :)

Men iaf fram till det jag egentligen skulle skreiva om. Mamma och Pappa berätta just att Daniel och Victorias bröllopsresa var spånsrad dom hade inte betalat en krona. 7 personer har annmält detta man dom kan inte fällas för dom har fått sina prins och prinsesstittlar. Fy fan va dåligt. Särbehandlas dom är bara människor dom med. Lika Carl Philip har blivit tagen för fortkörning men kan inte få böter för han är prins. Hallå!!!!! Håller ni med att det är dåligt. Ja jag ska inte få böter eller fällas för något för jag kommer från Ockelbo. Ja där kom det mer info om mig.


Jag heter Rebecka (efternamn går jag inte ut med) och kommer från Ockelbo!!!!! Jag har slutat säga vart jag är ifrån för alla kommer med samma frågor. Men nu tänker jag utnytja det och se om det funkar ;) Vad tror ni!!! Det är rätt töntigt men dom slipper straff för dom är prins, prinsessa, drottning och kung. Ja jag är från Ockelbo! HALLÅ!!!!!!!!



En laglig Ockelbo kille blir olaglig så fort han blir Prins!!


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-20 @ 19:25:32
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-08-20 @ 19:32:31
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0