Omogen

Okej. Jag ger för fan upp nu nu ska jag skriver exakt vad jag tycker om Lina. Men innan det. Jag tyckte detta var kul i början men nu har det gått för långt. Jag mår illa och om jag har tur så slipper jag den jävla bussen på måndag.

Lina och jag var vänner när vi var små men jag gillade henne aldrig jag tyckte hon var jobbig att vara med för jag fick alltid vara den snälla och vi gjorde det hon ville jämt. Nu är hon en person som tror hon är så jävla cool och alla henns små fjortisvänner som tror det samma. Hahaha. Kalla mig tönt men vafan bara för att man inte röker är man ingen tönt. Hon tror jag inte har några vänner för att jag var mobbad på högstadiet men jag hade dom som ställde upp för mig. Jag skolkade för jag mådde så dåligt jag vet inte allt jag gjorde. Lina läste min dagbok för hon trodde jag hade skrivit elaka saker om henne. Men när vi var på ridläger så var hon en annan person. Vi blev lite mobbade och fick sova i en stuga utanför och hon ville flytta in till dom andra jag var lika snäll och gick med på det. Jag förstod varför hon ville flytta in till dom andra jag tyckte också det var läskigt där ute och så var det kallt. Men idag så kritiserar hon min utseende. Mina läppar full med saliv när det är läppglans, mina fingrar som hon aldrig sett. Hon har inte sett mig på ett bra tag och vet inte alls hur jag ser ut. Snart ger hon väll fan på min syster också. Hon som tror hon är så jävla perfekt och omogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0