Mer jag

Jag har blivit så trött att blogga som Beckie och komma på vad hon vill och som ni sätt så står det Rebecka istället och det betyder att jag tänker inte vara lika anonym och förstiktig om vad jag skiriver. Jag vill också komma fram ur lådan. Så nu kommer det bara handla om mig och jorden snurrar runt mig.

Så här är jag.

Jag heter Rebecka och är 17 år. Jag ska börja gymnasiet men eftersom jag just gjort ett omval till så kan jag inte skriva än vad jag tänker gå. Jag har lätt för att kaxa upp mig men är oftast den tysta tjejen. Jag hatar att pändla och vill därför till en större stad. Jag kräver mycket av mina vänner och jag märker när dom inte vill vara med mig mer. Jag är inte utetjejen jag älskar att ha kul utan att behöva alkohol. Vad är det bra till? Jag röker och snusar inte. Jag sköter mig och det gör att mina föräldrar litar på mig.

Nå mer jag skulle behöva skriva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0