Känner du mig?

Ja, kan du alla svaren så känner du mig

Efternamn?
Vad heter alla i min familj?
Vart jag bor?
Vart jag hällst håller till när jag inte är hemma?
Vad lyssnar jag hällst på?
Min favoritkanal på tv?
När jag fyller år?
Vad jag inte kan leva utan?
Vart har jag firat nyår dom senaste 4-5 åren?
Vad hände med min fot?
Varför jag hoppa av skolan?
Varför jag egetligen inte flytta?


Ja frågorna är inte så personliga men det är för att jag vet att mina närmsta vänner kan svaren. :)

Nu blir det att färga håret mörkare innan jag fortsätter med fotograferingen. :) 

Kommentarer
Postat av: Sofie Sjöberg

Hejsan jag tycker du är jättefin tjej och skit i vad dom där tjejerna håller på med ! dom är i sin bästa fjortis år nu :) det märks ju ganska tydligt det! och du är jättevacker.. tycker iallafall jag :)



kram på dig tjejen / sofie sjöberg

2010-08-19 @ 19:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0