Det är över

Nu så behöver jag inte kolla in Linas blogg nå mer. Läste just att hon inte behöver fördriva tiden mer. :P Skönt faktiskt eftersom jag har annat att blogga om. :P Bara för att göra det mer dramatiskt så måste jag försvara mig lite. :P Hon skrev att jag aldrig gör något om dagrarna, hur kan hon ens veta det. Jag skriver inte det mest privata här. Alla kan se det. :/ Då blir det inte så privat. :P Aja skönt att slippa henne nu iaf. Känner ju inte varandra som sagt.

Ja då var de slut!!!!!


Jag ska snart ner till station och möta upp en person som inte hittar hem till mig. Har jag tur så slipper jag. Hallå GPS någon?????? Så jävla stort är det ändå inte!!!!! Har jag tur så kan pappa skutsa mig. Jag är ju trots allt pappa lilla ängel. Eller övdrev jag där?????? :/ Ja jag ska ju framtå som en bortskämd snorunge i bloggen tycker ni. ;) Ni tror jag får allt jag ber om. Tror ni det är sant? Tom mina älskade vänner tror de. Men är det så lätt "Pappa jag beöver...." "Pappa ge mig......NUUUUUUU!"

Vem vet???


En sjukt gammal bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0