Desing


Fin va?

Jag har gjort en desing till Sandra. Hon har börjat blogga igen. :) Eller desing jag gjorde headen med lite hjälp. Och det där med alla koder kan jag inte. :P Så det får min kära vän göra på sin blogg och sen lägger jag in koden på hennes blogg. Bra jobb jag har. Jag ger åder till andra. Hahaha.


Sen en annan sak Tv:n här hemma har inte funkat på 4 dagar. Jag har inte sett på tv på 4 jävla dagar. Jag har haft så jävla tråkigt. Dom sa att dom skulle komma igår och idag men fan häller har någon dykt upp. Nu säger dom att dom ska komma imorron bitti. haha tror inte på de häller. Fan va less jag blir på människor som inte sköter sitt jobb.


Kommentarer
Postat av: sandra

tack så jätte mkt becka :)

2010-08-11 @ 20:23:08
Postat av: revecca

Gör en till migggg:D:D

2010-08-13 @ 18:43:00
URL: http://livelovelaughdancex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0