Tre sanningar

1. Idag i skolan fick jag en bra fråga från en ejej som tyckte att jag skulle gå med i hennes tjejgrupp (hon tror att om jag gå med med min "frågstellvishet" så kommer många andra tjejer också vilja gå med) men hon sa så här "Står du för allt du skriver och säger?"

Svar:
Ja. Om man bloggar måste man stå för det men skriver. Vissa saker ångrar jag värkligen som tex:Sandra med gristrynet men jag måste stå för det. Kan man inte stå för det man skriver speciellt på en blogg så kan man inte blogga. Samma sak man måste stå för det man säger och det man gör, man kan ta tillbaka det men de kommer ändå alltid att finnas kvar, iaf på internet. Så man måste tänka sig för innan man lägger ut något på internet. Jag gör inte alltid det, men jag står för de.


2. Jag går utskällningar från min mentor hela tiden fast jag inte gjort något fel.

Min mentor värka tycka om att skälla ut dom nya och oskylldiga. Idag så skällde han på mig för att jag hade varit hos min syv och satte ogilltig frånvaro. Hur fel är inte det?

 3. Kissie var med i förkväll igår och berätta hur hon gjorde innan hon blev känd, om att hon skrev att hon hade varit och fixa naglarna på en salong för tusenlappen men egentligen hade hon gjort dom själv för 50-lappen. Jag ska berätta min sanning.

Första gången jag gjorde naglar så gjorde en kompis mammas syster dom på mig gratis. Andra gången gick jag till en salong och de gick 650 kr, sen har jag gjort en massa lagningar hos min granne som är utbildad och har en salong, varje lagning går på 10 kr per nagel. Sist jag gjorde naglar det var ett tag sedan så gjore en vän de på mig. Jag hade köpt ett kit för 150 kr men de höll bara nån dag. Det är min sanning. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0