Svar på tal

Här kommer lite svar på några frågor.

Hur lång är du?
Svar: 163 cm


Hände mellan dig och Sandra?
Svar: Jag tänkte inte svara på denna, det angår inte er egentligen och jag trodde inte ni ville veta. Men iaf, jag var på dåligt humör och kasta ur mig en massa taskiga saker, när jag sa förlåt så ville inte hon bli min vän igen och allt blev värre. Men sen vi börja bråka så mår jag så mycket bättre.

Är du kär?
Svar: Nej, jag har faktiskt jätte svårt för att bli kär. Jag skriver heller aldrig om det i bloggen, jag tycker det är för privat. Jag pratar inte om det med vänner heller, men vissa av mina vänner pratar inte annat än om det dom gör med sina pojkvänner. Haha det är inget som intreserar mig men man får väll låssas. XD


Om du fick vara Kissie för en dag vad skulle du göra då?
Svar: Haha, ärligt jag skulle inte vilja vara henne men om jag skulle vilja det så skulle jag nog göra något så pinsamt och ta reda på hur mycket hon tjänar på sin blogg. Det är inte så jätte mycket som hon skriver.


Vad är ditt största intresse?
Svar: Hmmm.....jag vet inte men dans tycker jag ät skit kul, jag dansa för två år sedan men jag skada mig och la av. Jag hade också svårt att skaffa vänner eftersom det var en jobbig period, jag hade ingen kompis med mig heller. Jag dansar lite för mig själv och hittar på egna danser. :)


Vilken är din idol?
Svar: Oj, jag kan inte bara välja en. Dom jag gillar mest är Kesha, Britney Spears, vissa Miley Cyrus låtar men idag har det varit Mojje som gäller XD


Röker du?
Svar: Nej jag har aldrig rökt eller snusat. Jag dricker inte heller. Har smakat ett fåtal gånger men inte mer. Jag är stolt över det.


Vilka åldrar tror du det är på dina läsare?
Svar: Jag tror att jag har lote yngre läsare, 12-14 tror jag sen vet jag att några i min egna ålder från den byn jag kommer från.


Vart bor du?
Svar: Jag vill inte säga vart jag kommer ifrån, tror jag har skrivit det en gång. Minns inte. Jag kan säga att jag bor i ett samhälle utanför Gävle. Kommer skriva i sommar vart jag kommer ifrån. :D Låvar!



Hur länge har du bloggat? Gillar du att blogga?
Svar: Jag har bloggat i två år, men bara sen i Augusti på denna blogg. Det här är min tredje blogg som jag har. (dom andra är raderade) Jag tycker det börjar bli lite tråkigt med bloggen, men mitt humör ändra hela tiden. Ena studen är det kul och nästa inte.

 

 

Fortsätt ställ frågor. Orka inte svara på fler nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0