Ska nog åka hem

Jag mår skit illa. Huvudet bara snurrar och jag hänger inte med alls. Känner egentligen inte för att blogga vill lägga ner allt detta eftersom folk tror jag är så blåst och en extrem fjortis. Jag hade lovat att göra ett videoinlägg där jag ska vara mig alltså Rebecka inte Beckie. Beckie är en del av Rebecka den jobbiga och den blåsta delen. Men nu håller jag på att lägga upp Chrilles videos så det kommer ta ett tag innan den videon kommer upp här på bloggen. Jag har mycket att göra för tillfället. Jag mår illa pga stress, jag har stressat skit mycket på sista tiden och mår inte bra av det. Ska vara med på halva lektonen som jag har om tip minuter sen ska jag be om att få pka hem. Blir inget möte ikväll heller ska ringa och ställa in det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0