Nyvaken

Ja, Martina sitter och kollar på tv och jag sitter här. Så sociala vi är. jag är lite trött men kunde värkligen inte somna om. Det var en toppen kväll igår, tog många roliga bilder. :P Lägger upp dom sen när jag kommer hem. tåget går vid 11 och är hemma vid 13.00 skulle jag tro.

Här kommer ett roligt citat från igår.

Eve: Jag ska supa dig full under ett bord
Jag: Haha hur ska vi få tag i ett bord i skogen
Eve: Eh vem behöver ett bord
Jag: Hahaha
Eve: Då får jag väll göra det under motorhuvudet då
Jag: Va? Vad är ett motrohuvud?
Eve: Va! Vet du inte vad ett motorhuvud är. :O
Jag: Nej
Eve: Vet du vart motorn sitter?
Jag: Aa
Eve: Ja där fram i den stora lådan. De där locket som man kan öppna där fram. Det är motorhuvudet.
Jag: Jaha, men det är inte så lätt att veta allt. Jag är inte så hemma där.



Tack för en toppenkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0