Ett tag sedan

Jag uppdatera inget igår och jag är ledsen för de. Men jag har inte mått nå bra och jag ska förklara varför. Jag har tyvärr kommit tillbaka till min deprision som jag hade för mindre än ett år sedan och jag trodde de hade "gått över" men tydligen inte och jag är närstan deprimerad över samma sak. Det känns som om alla överger mig för att jag inte är "perfekt" men vem f*n är de försöker jag tänka med de är inte så lätt som man tror (testa själv).

Jag har inte en enda vän som man bara kan gå till när man är ledsen. Jag har nån vän  här och där men dit kan man inte bara gå. Mina få vänner har inte så fritt liv som jag har utan dom måste fråga sina föräldrar om ALLT och oftast blir det nej. Jag kan bara åka in till stan när jag vill men de kan inte dom. Jag får åka nästan vart jag vill och får ta hit en vän när jag vill (men då måste jag säga till) men de blir ju alltid ja. När man är 13-14 tycker jag att då ska man vara fri inte mamma eller pappa ska inte styra en. Helt klart ska man säga till var man gör och är men sen ska man klara sig själv annars blir man inte vuxen.

Den här gången ska jag söka hjälp för min depresion, jag låvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0