Bad day

Kom hem för kanske en timme sedan. Har sovit ett tag. Vid 14.00 så ringde jag om mitt busskort dom skulle ha nån kod. Sen när jag skulle åka hem var inte mitt kort i väskan bara fodralet. Jag gick runt på stan och fråga i typ alla brutker om dom hade hittat eller att nån skulle ha löämnat de där men inge hade de. Pappa fick skika penag (sätta in på konot) så jag kunde ta mig hem. de är stängt på kontoret nu så de går inte att ringa och spärra de ska göra de imorron. Om  den som har hittat kortet och läser detta inlägg så skicka ett meil till [email protected]. Snälla jag behöver koret annars får jag köpa ett nytt skolkort av dom. Nu har jag fått migrän och mår skit orkar inget annat än att ligga i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0