Ska träffa Becca

Haha om tre timmar ska jag trägffa Becca på T-centralen. Nice. Men de blir bara en kort tid för klockan tre ska hon träffa en annan kompis och jag ska åka hem. Eller inte hem utan ska hjälpa syrran att flytta. Uch kommer hem sent i natt och sen ska jag packa igen för på fredag ska jag träffa MIN Sandru. Ja det är bara att fatta hon är bara MIN. Haha nej hon är inte bara min. Sandra är en underbar kompis och betyder mycket för mig. I för sig. Det är många som betyder mycket för mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

naaw va gulligt skrivet gumman.LÄNGTAR verkligen till fredag å på lördag bär de av till stockholm. asså de kommer verkligen att bli roligt hehe. saknar dig gumman men vi ses snart haha.<3 och e jag bara din sandra?? hehehehe

2009-10-28 @ 18:47:38
Postat av: sandra

men becka du ska veta att du betyder mkt för mig me de ska du veta.<3<3

2009-10-28 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0