Kom nyss hem

Orkar inte göra något videoinlägg. hade tagit bilder idag men när jag la in dom så gick de ite och öppna dom. Går fixa de sen. :)

Va på stan med Rosa och Angelina hade skit kul. Speciellt när jag och Rosa vänta på våran buss hem. Jag tror de var något fel påsugrören vi tog från sibylla för vi börja asflabba och alla på resecentrum glodde. hahaha dom såg å gråa och slita ut. Sen kanske jag och Rosa ska börja träna, de kommer bli nice. Vi kommer bara ligga och asflabba. Just de vi´kom fram till hur vår framtid kommer att bli. Ska berätta.

Jag kommer åka som opär till USA i ett år, sen blir jag kvar där. Rosa flytta dig och blir kläddesinger jag kommer blir en känd artist som kommer göra reklam för hennes kläder. Angelina kommer att bli känd också så vi gör duett tillsammans och hon skiver musiken. Visst låter de nice!



Snart kommer Rosa och Rebecka hit (har ingen bild på Rebecka)
Vi ska kolla på barnhemmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0