Väntar

Sitter och väntar på att träffa kuratorn igen. Hatar varkligen att vänta på de. Blir lika nervös varje gång. Men MÅR MAN INTE BRA PGA ATT ENS FÖRÄLDRAR BEHANDLAR MIG ORÄTTVIST så kanske man behöver prata av sig och få tips hur nån ska göra. Du har aldrig behandlat mig som en lillasyster utan som nån du önska inte fanns. Jag har aldrig velat hata dig men du är aldrig snäll mot mig när du kommer hem. Minns du när vi var små och du kom och la dig i min säng eller när jag hade tappat en tand och jag sov i din säng och du sa "ser du tandfen i bokhyllan" men jag såg den inte och du sa "du kanske inte kan se den eftersom du har blivit stor och tappa tänder" minns du den tiden men sen vart vi båda tonåringar men vi kommer alltid vara syskon och de kommer alltid vara 6 år mellan oss. Vad som än händer.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag saknar ju dig och det är otroligt svårt för mig också

2009-11-20 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0