Svar på tal

Hemma idag igen. Mår inte så bra idag heller och idag ska jag få träffa mamma igen. Får se om jag tar tåget in eller om pappa hämtar mig. Jag är skit trött och ont armen. Men de är inte så mycket för det jag är hemma som ni kan se tillbaka till de inlägget som heter " Det peronliga kommer färe bloggen" det handlar om min mamma som inte varit hemma på en vecka. Hon kanske kommer hem imorron men det är inte alls säkert. Varje torsdag ska hon åka in på behandling i Uppsala. Det där var jobbigt att skriva.

Bloggen kommer handla om mitt jobbiga liv ett tag framöver
Men Beckie kommer tillbaka :)

Har Angelica fått svar nu?

Ett med. till Angelica
Vem är du?

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem angelica?:)

2009-11-05 @ 21:05:00
Postat av: Angelica

Jag är en tjej som läser din blogg

2009-11-09 @ 19:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0