Svar på tal

Angelica
Du och din syster är inte så lika varandra. Har du några fler bilder? Bor ni tillsammans?

Svar:
Jag vet inte jag har aldrig velat vara lik min syster men folk har olika åsikter om oss. Vi är hemskt olika på insidan. Man kan säga hon är den rockiga tuffa tjejen medans jag är den mer lugna. Ni vet som i filmer. Men jag är inte den lugna, gulliga och föräldarnas dröm snarare tvärt om. Jag är ingen pluggis och abslout inte föräldrarnas drömbarn de är min syrra som är skit duktig i skolan. Jag är inte ute tjejen men inte den som sitter hemma en fredag heller. Älskar att åka till mina vänner lite här och där.
Sen jag bor inte tilsammans med min syrra hon är 22 och jag 16. Hon bor i Sthlm och jag i en liten by ca 22 mil från sthlm. Ni kan gissa er till de är en liten kunglig by. XD


Ganska nya bilder eller bilden på syrran är sedan 2008 men hon är sig lik. Första bilden på mig är
bara några dagar den andra är sedan i början av sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0