SLUTA!

Jag är trött på alla frågor om min familj via meilen. Om den här bloggen handlar inte om min cp familj den haldlar om mina korkade vänner. haha nej då men den haldlar om tonåren, om hur jobbigt de kan vara. Tydligen läser syrran den och om att jag tydligen skrev att jag hatar henne, jag hatade alla då för mamma och pappa är så jävla sjuka i huvudet och känner inte mig. Dom vet fan inte vem jag är och vad jag gör. Om jag går och solar eller om jag åker in med rosa till stan har inte dom med att göra. Mitt liv är mitt liv och inte deras. Jag är 16 år och bestämmer över mig själv. SLUTA VARA EN SKVALLERBYTTA MIA!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag blir ju otroligt ledsen när jag läser det du skriver.

2009-11-20 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0