En önskan som är en stor önskan


God morron, jag vet att bilden ovan är en emo bild men hitta igen annan och orka inte leta så mycket.
Morronen börja med ett vanligt bråk med mamma. Jag har försökt att vara snäll mot henne men igår när vi åt så sa mamma att jag är en hård människa men de är jag inte. Jag försöker visa henne vem jag är men hon ser bara de negetiva i mig. Alla människor har nå negetivt i sig och alla har nå gott i sig. Jag ska egenteligen inte skriva så mycket privat här men de bara blir så.

Jag önska att jag hade en kompis som stod mig nära och bodde nära. Som inte var tvungen att fråga sin mamma om allt. Som var mer lik mig. Att behöva fråga mamma om man får åka till stan när man är 15.16 år tycker jag inte är normalt. När man är 16 ska man i stort sätt kunna styra sig själv. Jag behöver inte fråga mamma om en kompis får komma hit och sova, jag behöver bara säga till. Så ska de vara när man är 15-16 år. Jag önska att de fanns en vän som hade de så i närheten, eller kusiner man kunde komma till när de var jobbigt. Jag vill komma hemifrån en vecka och få ur mig hatet mot min mamma. Jag har ingen, ingen att komma till, ingen att prata med. Att prata med Sandra hjäler inte hon kan ändå inget göra.

Kommentarer
Postat av: sandra

förlåt du becka att jag finns.förlåt om jag finns där för dig.. jag undrara dom orden du sa till mig stämmer de igentligen asså just nu ändrar du dig hela tiden om mig jag fattar nada just nu

2009-11-22 @ 11:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0