Dra åt helvetet

Fy farn. Ni är äkliga jävla pissföräldarar. Jag hatar er mest av allt på denna jord. Ni fattar inget och ni kommer aldrig att göra det hellet. Ni känner inte mig och vet fan inte vem jag är. Dra åt helvetet till er andra dotter som ni är så jävla stolta över. (sorry för alla svordomma men de är så jag känner just nu). Hade jag haft en tillräkligt nära vän som jag visste att jag bara kunde komma till så hade jag varit där nu och bott där över natten. Jag kan inte prata med mina förldrar jag kan inte göta något med dom. Jag HATAR dom, jag blir äklad av dom och jag hatar dom. Fattar ni hur jag känner och hur många andra ungdomar känner inför sina föräldrar. Tänkt vad många undomar det finns i Sverige där inte ens föräldrar vet vem man är. Föräldrar tror dom känner sina bran men de gör dom inte. Vuxna tar inte sitt ansvar och försöker ta reda på det. Det är så jävla fegt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Varför hatar du dina föräldrar? Varför hatar du din syster?

2009-11-12 @ 16:51:08
Postat av: Anonym

finns här becka. jag vet hur du känner men kom ihåg de du sa till mig när du var här innan stockholm å de jag sa till dig. jag vet att d hatar dom. men ta vara på de så länge du kan. men tänk på de du sa till mig å de jag sa till dig.. becka de kommer att bli bra tro mig. kramar på dig men vi ses juh i morgon<3

2009-11-12 @ 20:00:24
Postat av: sandra

finns här becka. jag vet hur du känner men kom ihåg de du sa till mig när du var här innan stockholm å de jag sa till dig. jag vet att d hatar dom. men ta vara på de så länge du kan. men tänk på de du sa till mig å de jag sa till dig.. becka de kommer att bli bra tro mig. kramar på dig men vi ses juh i morgon<3

2009-11-12 @ 20:00:43
Postat av: sandra

finns här becka. jag vet hur du känner men kom ihåg de du sa till mig när du var här innan stockholm å de jag sa till dig. jag vet att d hatar dom. men ta vara på de så länge du kan. men tänk på de du sa till mig å de jag sa till dig.. becka de kommer att bli bra tro mig. kramar på dig men vi ses juh i morgon<3

2009-11-12 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0