Sista veckan, sista dagen på sista platsen

Jag är trött men kan inte sova. Ska snart packa och göra mig i ordning snart. Iadg är det sista degn och praktiken oj vad skönt det känns. Sen är det bara lek i skolan kvar så det är inte så ansträngande eller skolan är inte anträngade inte så ofta iaf. Tina sover brevid mig sp det är så mysigt. Jag vill att tvätten ska vara klart snart så jag kan torka mig tröjja som jag vill ha med mig. Sår lägga den i en påse annars och låta den torka när jag kommer fram. Jag tänkte vara hemma i helgen eftersom jag inte mådde så bra igår mår si så där idag men jag är mest trött och vill vila. Men jag vill till Uppsala och shoppa, de är ju så mysigt där. Nu ska jag duscha. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0