Hemma!

Oohh gud vilken bussresa hem "fjortistimmy" som jag och Mimmi i stort sätt hatar spela hög musik i bussen så fick satte på våra ipod och mobiler på högsta musik alltså i hade heds för att överrösta hanns musik. Haha har lite ont i huvudet nu. Jaja dagen har iaf varit som vanligt har jobbat mellan 08.00- 13.30 och nu är jag hemma. Ska snart börja med maten ska göra förrätt, varmrätt och efterrätt idag.

Sen den där tjejen Angelica vill värkligen veta mer om min familj som jag inte gillar. Jag och min syster kommer aldrig bli riktigt sams igen eller vi har ju aldrig varit det. När vi är helt vuxna båda två kommer vi säker inte ha nån kontakt alls. Eller?



Några gamla bilder på mig och min hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0