God morron

Haha det finns en tjej som läser min blogg som är ivrig att jag ska berätta mer om min cp famij. Kan säga attb jag var på väg att ta kontakt med min syster men de sket sig som allt annat i mitt ointersanta liv. Bloggade inget igår kväll kan bero på att jag gick och sola och sen ville mamma att jag skulle vara med henne en stund. Ja efter det så var klockan mycket och jag ska snart åka till station och till skola. Ja jag går i skolan till skillnad från Kissie, Dessie och Paow. Haha dom kommer jue aldrig kunna få ett jpbb efter bliggtiden. Om något år kommer de inte vara "inne" att blogga.

Så här ser jag ut idag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Varför blev ni inte vänner igen?

2009-12-10 @ 10:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0