Beckie snart hemma

Hej alla Beckieälskare nu är ja snart hemma, blir ingen utgång sen som jag tänkte är alldedes för trött och ska nog "försöka" sova vilket inte kommer gå. Önska att jag stanna i en natt till men kunde tyvärr inte jag som känner mig hemma i Tierp pch hos min otrogne unge. Aja ska antaligen dit om två veckor igen och pussas lite. Haha känn på den Gabbe. :) Hade skit kul idag iaf

Jag, Sandru och Gabbe gick till lekparken och så satte jag mig i sanlådan eller på kanten och fråga "hur ror man" (nej jag var inte full) och Gabbe visade på håll sen kom han emot mig och knuffa ner mig i sandlådan och jag börja asgarva och sa att jag blir blöt. min fina vita väska blev försörd men ska ändå köpa en ny brun. Älskar att leka i den lekparken. Tack för en toppenhelg.

Sandras mamma har humor ska berätta mer imorron i ett videoinlägg. Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

de var ¨så lite så.ja de var en toppen helg. desamma. hade så roligt med dig i helgen hehe:)<3 japp vi ses nog om två veckor igen:)

2009-12-06 @ 09:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0